Weby a e-shopy

První weby jsem začala tvořit na systému WordPress, následně se mi zalíbilo české frontendové řešení MioWeb, avšak časem si mě získal mezinárodní systém Wix. Existují i další platformy, na kterých se dá vytvořit krásný a zároveň funkční web. Nejdůležitější jsou však potřeby, požadavky a v neposlední řadě rozpočet klienta. Řešení i systém vybíráme tedy společně - na základě společné domluvy. Ať už si vyberete jakoukoli platformu, jedno je jisté, následné úpravy, blogování apod. budou jednoduché.

Pokud se nechcete pouštět do vlastního e-shopového řešení, které mnohdy stojí statisíce, ráda doporučím dva ryze české a velmi dobře fungující systémy. I v případě e-shopů záleží, co od něj očekáváte. Za mě jedničkou je UpGates. Známější Shoptet má však taky své plusy, zvláště pokud se chcete propojit s platformou Dropshipping. Jednoduchou multijazyčnost Vám však vyřeší moje jednička. Administrace, účetnictví a propojení s dalšími platformami je pak možné u obou – záleží tedy na ceně, kterou chcete měsíčně investovat a design stránek, který Vám více vyhovuje.

On-line marketing,

emailing

Co by byl web či e-shop bez marketingu? V oceánu internetu byste se tak akorát utopili, respektive nebylo by o Vás vidu ani slechu. Ať už budeme společně budovat sociální sítě a emailing vč. web od píky nebo základ máte vyřešený a stačí se začít věnovat marketingu, jistě najdeme společnou cestu.

Většinou tedy volím Facebook, Instagram a pokud je potřeba tak i LinkedIn, Pinterest, TikTok případně Youtube, Vimeo apod. Často také doporučuji zaměřit se na e-mailové kampaně. Kde totiž nechytnete klienta na začátku, tam jej můžete lapit v další fázi a to právě pomocí emailingu. Ale pozor, žádný spam, jen milé, hezké, příjemné dopisování :).

Foto a video

Někteří rádi čtou a jiní zase sledují videa či prohlíží fotky. A i v tomto se hodně liší Facebook od Instagramu. Naplácat stejné posty na všechny sítě, co máte, není úplně optimální. Podpořit však Vaši firmu sestříhaným videem nebo hezkou serii fotek, je trefa do černého. A nebo co tak vzpomínkové video z fotek ze zákulisí Vašeho podnikání - i to je to, co klienti dnes chtějí.

Bannery, loga,

další grafika

Logo je základ, bannery rozšiřují povědomí a doprovodná grafika je už jen třešinkou na dortu. 

Jestli jste tedy na samém začátku, můžeme dát Vašemu podnikání směr. Logo je totiž to, díky čemu Vás rozeznají. Nejedná se tedy o brand ani o líbivou část Vaši propagace. Naopak bannery budou zdobit, mají být líbivé, hezké, čisté - ať už se bavíme o těch on-linových nebo tištěných.

Copywriting, články, e-booky, PR

Psaní je mou vášní a tak vše vlastně začalo před mnoha a mnoha léty právě u psaní. Při tvorbě webu se můžete spolehnout na profi copywriting a následně i na líbivé články na blogu, e-booky na sběr e-mailů či PR a to vč. tiskových správ.

Stejně tak se rádi mrkneme i na stávající texty a vyhodnotíme, zda stačí pouze korektura a nebo se raději domluvíme na novém textovém hábitu. Multijazyčnost a profi překlady vč. korektury jsou pak jen třešinkou na dortu.